גולדמן מיון והשמה

משרות בכירים בגולדמן

Executive assistant to the CEO

תחום מקצועי אדמיניסטרציה מספר משרה jm17651
תפקיד אדמניסטרציה/נהול משרד אזור גיאוגראפי ירושלים והסביבה
שם משרה Executive assistant to the CEO סוג משרה מלאה
תאריך עדכון 10/09/2019 דרגת ניהול
תיאור משרהWhat You’ll Do: Reporting to our CEO and CFO, you’ll manage calendars, attend meetings for operational departments, take notes, circulate to-dos, and action items follow up. Schedule internal and external meetings; follow up with guests to confirm and support preparation of meeting materials. Facilitate communication and organization.
דרישות התפקיד. Who You Are: You have a bachelor’s degree and 1-3 years of work experience in any financial / biz dev role.
You have entrepreneurial passion and startup interest You are the most organized person you know but flexible on the other hand Execution oriented, Problem Solver and Tech Savvy You enjoy taking on new challenges and are eager to do self-study to get ahead You’re intensively driven and proactive You read email threads thoroughly before responding You have the capacity to be aware of, control, and express your emotions, and to handle interpersonal relationships empathetically
הוסף לסל המשרות שלח קורות חיים שלח לחבר הדפס
© כל הזכויות שמורות לגולדמן מיון והשמה
דרונט בניית אתרים